O nas

EJEAS przykłada wielką wagę do bezpiecznych i szybkich produktów komunikacji Bluetooth. W ciągu ostatniej dekady samodzielnie opracowaliśmy, wyprodukowaliśmy i sprzedaliśmy wiele rodzajów interkomów. Począwszy od podstawowego dwu-osobowego interkomu do wieloosobowego, jednocześnie dodając nowe funkcje, nasze produkty do łączności bez przewodowej spełniają różne wymagania różnych grup ludzi, podczas gdy produkty te dotarły również do ponad 80 krajów i regionów na całym świecie. Co ważniejsze, zostały one wysoko ocenione i przyjęte z zadowoleniem w kraju i za granicą. Słuchamy głosu klienta, jednocześnie odkrywając świat pełen możliwości.

Szeroka oferta produktowa

Nasze ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży pozwala nam na wykonywanie niezawodnych urządzeń, które znakomicie radzą sobie nawet w trudnych warunkach użytkowania. Nasze projekty oparte są na bazie wielu lat obecności na rynku, solidnej wiedzy technicznej oraz informacji od użytkowników. Jako sprawdzony producent interkomów i urządzeń typu bluetooth, możemy zaoferować naszym Klientom szeroki asortyment produktowy. Ofertę kierujemy do Klientów indywidualnych oraz firm i instytucji.

Specjalizujemy się w interkomach dla motocyklistów oraz sędziów piłkarskich, jednakże nasze urządzenia sprawdzą się znakomicie także w innych sytuacjach i zawodach. Znajdą swe zastosowanie w czasie jazdy na nartach, snowboardzie, rowerze czy łyżwach, podczas wspinaczek górskich, lotu balonem czy skoku ze spadochronem, a także w przemyśle, na łodziach i różnego typu pojazdach lub też na dużych imprezach i eventach. Oprócz przedstawionego na stronie asortymentu wykonujemy także interkomy pod nietypowe zamówienia, w zależności od zapotrzebowania Klienta.

Interkom dla motocyklistów

Oferowane przez nas interkomy dla motocyklistów wykonujemy z najwyższej jakości, wytrzymałych materiałów i półproduktów, gwarantujących niezawodność i stabilność działania na długi czas. Wykorzystujemy elektroniczne komponenty najwyższej klasy, solidne przewody i oryginalne złącza. Interkomy z naszego asortymentu zapewniają wyjątkowy komfort i bezpieczeństwo jazdy. W zależności od modelu umożliwiają jednoczesną łączność nawet czterech kierowców. Charakteryzują się wysoką jakością odsłuchu dzięki funkcji redukcji hałasów, co umożliwia nie tylko znakomitą łączność z innymi osobami, ale także rozmowy telefoniczne, słuchanie muzyki oraz wysłuchiwanie poleceń nawigacji GPS. Nasze urządzenia mogą działać w wysokich oraz niskich temperaturach, dzięki czemu można je wykorzystywać w różnych warunkach atmosferycznych.

Wszystkie prezentowane na naszej stronie produkty są nowe, nieużywane i objęte wieloletnią gwarancją. Oferujemy nie tylko znakomitej klasy interkomy, ale również zapewniamy fachowe doradztwo. Nasi specjaliści posiadają dużą wiedzę na temat najnowszych rozwiązań stosowanych w tego rodzaju urządzeniach. Dlatego też jeśli interesuje Państwa konkretny produkt lub też potrzebują Państwo pomocy w wyborze takowego, jesteśmy do dyspozycji. Zachęcamy do kontaktu drogą mailową lub telefoniczną. Z chęcią odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące naszej oferty i dopomożemy w zakupie najlepiej dopasowanego do Państwa potrzeb produktu.

Historia i rozwój.

2005 NARODZINY

VNETPHONE Technology Co., Ltd została założona w kwietniu 2005 r., Mając na celu sprzedaż produktów z kategorii komunikacji internetowej.  Posiadamy produkty pierwszej serii – VOIP Phone, również zbudowaliśmy naszą markę – VNETPHONE.

2007 ROZWÓJ

Zaczęliśmy rozszerzać kategorie produktów, od telefonu komórkowego, zestawu słuchawkowego Bluetooth, interkomu do kasku Bluetooth, produktów domowych po oczyszczacze powietrza. Do tego roku przechodziliśmy od handlu jednym produktem do zróżnicowanego handlu produktami.

2010 SZCZYT

Mnóstwo zleceń prowadzi VNETPHONE na szczyt w 2010 roku, ogromny sukces wynikał z trafnej oceny rynku, kluczowego podejścia do wymagań klienta, wysokiej jakości produktów i doskonałej obsługi klienta.

2015 FABRYKA

Aby zmaksymalizować zysk, podjęliśmy decyzję o zbudowaniu własnej fabryki do produkcji interkomów. Produkty elektroniczne zmieniają się z dnia na dzień, a nasza przygoda z produkcją rozwijała się wraz z rosnącym doświadczeniem.

2016 IDEA

Stopniowo tworzymy nowy przejrzysty plan i w kwietniu 2016 roku powstaje nowa marka EJEAS, w tym samym roku zespól badawczo-rozwojowy, zespół sprzedaży i zakład produkcyjny, przygotowuje się na wprowadzenie nowych produktów.

2017 EWOLUCJA

Rok 2017 VNETPHONE Technology Co., zmiana nazwy na EJEAS Industrial.Bez 10-letniego VNETPHONE, EJEAS nie mógł się narodzić. Odziedziczywszy ciężką pracę VNETPHONE, zespół EJEAS osiągną 45 milionów sprzedanych interkomów w 2017 roku. Wierzymy, że w przyszłości nasz zespół sprosta każdemu wyzwaniu.